Často kladené otázky

  • Obuv mi nesedí, ako mám postupovať?

Nenosený tovar v pôvodnom balení je možné vymeniť/vrátiť do 14 dní od prevzatia. Obuv zašlite na adresu Shoebox Slovakia s.r.o., Račianska 56, 831 02 Bratislava spolu s faktúrou a reklamačným listom, v ktorom upresníte požiadavku. Po prevzatí požiadavku spracujeme. 

 

  • Aké náklady na dopravu by som mal očakávať?

Tovar môžete uhradiť pri prevzatí zásielky (na dobierku - pokiaľ je táto možnosť platby povolená), alebo zvoliť platbu kartou. Cena dopravy je 3 €. O platbe za dopravu budete informovaní po pridaní tovaru do košíka.

 

  • Kedy dostanem objednaný tovar?

Zvyčajne je objednávka dodaná do 3 -7 pracovných dní po prijatí objednávky, pri expedovaní zo skladu v zahraničí je to 5-10 pracovných dní. Dodacia lehota však nie je garantovaná a v niektorých prípadoch môže trvať dlhšie. Zásielková služba najprv zašle kupujúcemu email s registračným číslom balíku, ktoré umožní jednoducho sledovať stav balíka. V deň dodania dostane kupujúci informačnú SMS. 

V prípade, že ste si vytvorili objednávku a skladá sa z viacerých kusov, je možné, že vám jednotlivé kusy tovaru z objednávky nebudú doručené spolu, nakoľko môžu byť vyexpedované z viacerých skladov

 

  • Neviem presne kedy budem doma. Čo mám robiť?

 Vašu objednávku môžeme dodať aj na Vaše pracovisko. Ak môžete vo Vašej práci prijať kuriéra, neváhajte a poskytnite nám adresu.

 

  • Cena tovaru sa od objednania zmenila. Ktorú cenu budem musieť zaplatiť? 

Vždy účtujeme cenu, ktorá bola platná v čase objednávky.

 

  • Môžem kuriérovi zaplatiť poukážkami?

V internetovom obchode je možné použiť iba zľavové kupóny od officeshoesonline.sk počas objednávky. Pri prevzatí nie je možné použiť žiadne poukážky.

 

  • Omylom som si objednal zlý model/zlú veľkosť. Čo mám robiť?

Informujte nás čo najskôr, najneskôr do 24 hodín! Zavolajte nám alebo nám napíšte na officeshoesonline@officeshoesonline.sk. Uveďte čo najviac údajov o vašej objednávke (meno, adresa, číslo objednávky, kód výrobku) a uveďte požadovanú veľkosť alebo model. Tovar vymeníme do 14 dní. Formulár na výmenu alebo vrátenie môžete nájsť tu: [doc][pdf]

 

  • Ak chcem tovar vrátiť, musím ho zaslať naspať na adresu eshopu?

Pri vrátení je tovar možné zaslať naspäť do eshopu na adresu uvedenú vo formulári na vrátenie, alebo odovzdať na našich prevádzkach. Pri výmene tovaru to ale nie je možné, vtedy je potrebné tovar do 14 dní zaslať na adresu Shoebox Slovakia s. r. o., Račianska 56, 831 02 Bratislava.

 

  • Mám niekoľko otázok. Kde môžem nájsť odpovede?

V spodnej časti stránky zvoľte sekciu Kontakty. Tu nájdete všetky možnosti, ako nás kontaktovať - pevnú linku, mobil aj email.

 


 

X