Často kladené otázky

  • Obuv mi nesedí, ako mám postupovať?

Nenosený tovar v pôvodnom balení zakúpený v našom internetovom obchode je možné vymeniť/vrátiť do 365 dní od prevzatia. Obuv zašlite na adresu Shoebox Slovakia s.r.o., Račianska 56, 831 02 Bratislava spolu s faktúrou a reklamačným listom, v ktorom upresníte požiadavku. Po prevzatí požiadavku spracujeme. 

Tovar môžete priniesť na výmenu alebo vrátenie aj na ktorúkoľvek predajňu na celom Slovensku.

 

  • Aké náklady na dopravu by som mal očakávať?

Tovar môžete uhradiť pri prevzatí zásielky (na dobierku - pokiaľ je táto možnosť platby povolená), alebo zvoliť Platbu kartou, cez Apple PayGoogle Pay, platbu cez systémy PAYPALSPOROPAY, alebo cez Bankový prevod

Pri štandardnom doručení kuriérom SPS je cena dopravy 4,70 €. Pri využití služby Balíkovo je teraz doprava zdarma. Pri objednávke nad 30 € je doprava ZDARMA (neplatí pre tovar zľavnený z pôvodnej ceny o 50% a viac).

O konkrétnej platbe za dopravu bude zákazník informovaný po pridaní tovaru do košíka.

 

  • Kedy dostanem objednaný tovar?

Štandardná doba dodania je do 1 - 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky, (pri vybranom tovare to môže byť 2 - 8 pracovných dní). Za prípadné oneskorenie zásielky pri doručovaní nenesieme zodpovednosť, pretože za prepravu je zodpovedná tretia strana.

Presné informácie dostupné po výbere produktu a veľkosti sa dozviete v košíku.  

Zásielková služba najprv zašle kupujúcemu email s registračným číslom balíku, ktoré umožní jednoducho sledovať stav balíka. V deň dodania dostane kupujúci informačnú SMS. 

V prípade, že ste si vytvorili objednávku a skladá sa z viacerých kusov, je možné, že vám jednotlivé kusy tovaru z objednávky nebudú doručené spolu, nakoľko môžu byť vyexpedované z viacerých skladov

 

  • Neviem presne kedy budem doma. Čo mám robiť?

 Môžete využiť službu dodania zásielky do Balíkova - Parcel Shopu alebo Parcel Boxu. Vašu objednávku môžeme dodať aj na Vaše pracovisko. Ak môžete vo Vašej práci prijať kuriéra, neváhajte a poskytnite nám adresu.

 

  • Cena tovaru sa od objednania zmenila. Ktorú cenu budem musieť zaplatiť? 

Vždy účtujeme cenu, ktorá bola platná v čase objednávky.

 

  • Môžem kuriérovi zaplatiť poukážkami?

V internetovom obchode je možné použiť iba zľavové kupóny od officeshoesonline.sk počas objednávky. Pri prevzatí nie je možné použiť žiadne poukážky.

 

  • Omylom som si objednal zlý model/zlú veľkosť. Čo mám robiť?

Informujte nás čo najskôr! Zavolajte nám alebo nám napíšte na [email protected]. Uveďte čo najviac údajov o vašej objednávke (meno, adresa, číslo objednávky, kód výrobku) a uveďte požadovanú veľkosť alebo model. Tovar vymeníme do 365 dní, väčšiu šancu na výmenu veľkosti však máte, ak tovar zašlete čím skôr. Formulár na výmenu alebo vrátenie môžete nájsť tu: [doc][pdf]

 

  • Ak chcem tovar vrátiť, musím ho zaslať naspať na adresu eshopu?

Pri vrátení je tovar možné zaslať naspäť do eshopu na adresu uvedenú vo formulári na vrátenie, alebo odovzdať na našich prevádzkach. Pri výmene tovaru je momentálne možné ho vymeniť do 365 dní - zaslať ho na adresu Shoebox Slovakia s. r. o., Račianska 56, 831 02 Bratislava.

 

  • Mám niekoľko otázok. Kde môžem nájsť odpovede?

V spodnej časti stránky zvoľte sekciu Kontakty. Tu nájdete všetky možnosti, ako nás kontaktovať - telefonický kontakt aj email.

 


 

X