Veľkosti pre pánske topánky | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EUROPE | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |||
JAPAN(Cm) | 25,5 | 26 | 27 | 28 | 28,5 | 29,5 |
Veľkosti pre dámske topánky | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EUROPE | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | |||
JAPAN(Cm) | 22 | 23 | 23,5 | 24 | 24,5 | 25 |
Americkú spoločnosť založili v roku 1966 bratia Brunnerovci to Švajčiarska. Prvé topánky boli určené na tenis. V roku 1990 začala firma vynakladať veľké finančné prostriedky na marketingové kampane, vďaka čomu úspešne oslovili cieľové skupiny zákazníkov. Dlhoročnou tvárou ich kampaní bola ruská tenista Anna Kurnikovová. Modely značky K-SWISS sú športového charakteru, na denné nosenie k džínsom a športovým outfitom. Ikonickým poznávacím znakom tejto značky sú postranné pruhy na obuvi.
Veľkosti pre pánske topánky | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EUROPE | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |||
JAPAN(Cm) | 25,5 | 26 | 27 | 28 | 28,5 | 29,5 |
Veľkosti pre dámske topánky | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EUROPE | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | |||
JAPAN(Cm) | 22 | 23 | 23,5 | 24 | 24,5 | 25 |
Americkú spoločnosť založili v roku 1966 bratia Brunnerovci to Švajčiarska. Prvé topánky boli určené na tenis. V roku 1990 začala firma vynakladať veľké finančné prostriedky na marketingové kampane, vďaka čomu úspešne oslovili cieľové skupiny zákazníkov. Dlhoročnou tvárou ich kampaní bola ruská tenista Anna Kurnikovová. Modely značky K-SWISS sú športového charakteru, na denné nosenie k džínsom a športovým outfitom. Ikonickým poznávacím znakom tejto značky sú postranné pruhy na obuvi.
Veľkosti pre pánske topánky | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EUROPE | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |||
JAPAN(Cm) | 25,5 | 26 | 27 | 28 | 28,5 | 29,5 |
Veľkosti pre dámske topánky | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EUROPE | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | |||
JAPAN(Cm) | 22 | 23 | 23,5 | 24 | 24,5 | 25 |